EDUCATION IN INDONESIA WHEN THIS AND FUTURE

small yusuf toy car ....!!!

Thursday, September 10, 2009

Onderwyser Professionalisme

Onderwyser Professionele verwagtinge in die gemeenskap, sal hy die vaardighede te ontwikkel soos hulle bestaan nie of personifikasi uit 'n aantal eienskappe wat' n beskrywing van die houdings en gedrag van die Opvoedkunde. Met al die persoonlikheid eienskappe van onderwysers word verwag dat onderwysers altyd beter prestasie in die leer-aktiwiteite onderneem deur onderwysers sowel amptenare en privaat, van hierdie status toon nie dui die absolute prestasie van onderwysers nie. In terme van die prestasie beteken nie dat 'n onderwyser se private sektor is nie beter as onderwysers is amptenare nie. Indonesië het onderwysers wat nie die amptenare en amptenare met die samestelling van die nie-onderwyser amptenare te bereik meer 4 x klap. Onder hulle baie professionele onderwysers wat nog nie staatsamptenare. Baie van hulle is reeds besig om te leer toepaslike en professionele bevoegdheid. Nou is die regering verplig om deel te neem in die verbetering van die bevoegdheid en professionaliteit van onderwysers deur middel van die onderwys en opleiding en die verbetering van die welsyn van geriewe en infrastruktuur. Hier is die optimale resultate bepaal word uit die bekwaamheid en professionaliteit van die onderwysers. Verhoudings van onderwysers, ouers en die gemeenskap oor die harmonie wat regtig ondersteuning van die sukses van die onderwys-proses van die kinders. Volwassenheid en gereedheid van 'n onderwyser in die leer van take en verantwoordelikhede in die klaskamer is die hoofstad vroeë onderwys sukses te maak.
'N Onderwyser moet' n truuk in die uitvoering van leer deur middel van bevoegdheidsertifikaat ook professionaliteit. 'N Onderwyser professioneel moet ook die korrekte basiese onderwys, onderrig-en wetenskapstaal bykomend tot die ander dat hy ook moet spesiale onderwysbehoeftes onderwysers en spesiale kundigheid vir hierdie tipe werk.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home